Ця книжка примусить по-іншому поглянути на реальність, яка вас оточує, а також навчить підходити до владнання будь-яких проблем із самовладанням та мудрістю.
Раян Голідей — медіастратег і письменник. Працював директором з маркетингу в American Apparel. Засновник креативної компанії Brass Check, яка консультувала Google, TASER, Complex та інші успішні корпорації. Дописувач New York Times, AdAge, Fast Company, Thought Catalog і New York Observer. Автор бестселерів із маркетингу та саморозвитку, зокрема книжки «Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги» («Наш формат») та «Маркетинг майбутнього» («Наш формат»).
Стівен Генсільман — видавець, літературний агент. Вивчав філософію в Гарвардському університеті.
Є те, що ми можемо змінити, і те, що ні. Хоч би як сильно ми сварилися з представником авіакомпанії, яка скасувала рейс через погодні умови, це не зупинить шторм. Хоч би як ви нервувалися в заторі, ви не поїдете швидше. Ви не примусите техніку не ламатися в найневдаліший момент, не станете нижчим або вищим, не народитеся в іншій країні. Але нервуючись через те, що не змінити, ми витрачаємо сили, ресурси й час, які могли би спрямувати на те, на що справді можемо вплинути. У книжці використано особливе оформлення із плакатом- суперобкладинкою.
Книжка для широкого кола читачів, усіх, хто шукає дієві поради, як позбутися відчуття стресу та спокійно сприймати кризові ситуації та повсякденні негаразди.
Ця книжка примусить по-іншому поглянути на реальність, яка вас оточує, а також навчить підходити до владнання будь-яких проблем із самовладанням та мудрістю.