У рамках школи майстерності «Бібліопрофі» у Рівненській обласній бібліотеці
для молоді відбулося чергове заняття, на якому ми обговорили тему сервісних чат-
ботів.
Під час навчання слухачі дізналися про принципи роботи, особливості
використання і переваги чат-ботів. Спікер озвучив основні типи віртуальних
менеджерів за складністю алгоритму (обмежений, той, що розвивається) та за метою
впровадження (комунікаційний, функціональний). Аудиторія визначила основні
функції використання чат-ботів, що спрямовані на збільшення охоплення аудиторії
та утримання потенційного користувача.
Ведучий вказав можливості використання сервісних програм у різних галузях
діяльності, із зазначенням успішних прикладів, серед яких поштовий сервіс «Justin»,
мережа магазинів «Сільпо», банківські системи «Райффайзен Банк Аваль» та «Visa»
тощо. Крім того, розглянули альтернативні варіанти впровадження віртуальних
менеджерів у діяльність молодіжної бібліотеки.
Тема є актуальною та корисною, адже чат-бот є ефективним інструментом для
комунікації з користувачами. Дякуємо всім за увагу та активну участь!