У рамках школи майстерності «Бібліопрофі» у Рівненській обласній бібліотеці для молоді відбулося чергове заняття на якому ми обговорили тему ігрових навчальних платформ, зокрема безоплатний онлайн-сервіс «Kahoot!».
Під час навчання слухачі розглянули функціональні особливості реєстрації, створення облікового запису, а також базового й платного доступу до вікторин на платформі. Спікерка розповіла про типи запитань, які можна створити за допомогою «Kahoot!»: вікторина (quiz), тобто питання з «множинним вибором», коли студенту дається кілька варіантів відповідей і він обирає один або кілька правильних, та «вірно-невірно» (true or false), коли студентові пропонується два взаємовиключних варіанти відповіді.
Практична частина заняття була спрямована на розвиток навичок створення онлайн вікторин бібліотечними фахівцями, та основних варіантів їх використання у роботі з молоддю. Крім того, слухачі школи майстерності «Бібліопрофі» взяли участь у інтерактивному тесті, з метою кращого розуміння функціоналу платформи.
Тема є актуальною та корисною, адже у сучасних умовах ігрові навчальні платформи є зручним інструментом для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань у роботі з молодіжною авдиторією. Дякуємо всім за увагу та активну участь!