У рамках школи майстерності «Бібліопрофі» у Рівненській обласній бібліотеці
для молоді відбулося чергове заняття на якому ми обговорили особливі компетенції,
знання й навички необхідні бібліотечному фахівцю.
Спікерка визначила зміст та структуру професійної компетентності, зокрема
мотиваційного, когнітивного та особистісного компонентів. Під час навчання
слухачі розглянули компетенцій, визначені спеціалістами, які можна застосовувати
у роботі з молодими особами. Зокрема особливу увагу, було відведено становленню
й розвитку молоді й взаємодії з молодіжною аудиторією.
У вказаному випадку, бібліотекарям доцільно знати основні особливості
розвитку підлітків і використовувати ці знання для планування, реалізації й оцінки
бібліотечних ресурсів, програм та послуг, що задовольнятимуть різноманітні
потреби, сприятимуть розвитку самооцінки і самоідентифікації молодих людей і
позитивному спілкуванню з однолітками та дорослими.
Тема є актуальною та корисною, адже у сучасних умовах бібліотека
вважається «третім місцем», а її працівники – творцями креативних просторів, що
виконують ширші функції ніж традиційного бібліотекаря.